سایت هواداران رئال مادرید

سایت هواداران رئال مادرید

رئال فوتبال

سید عبدالصبور
سید عبدالصبور

سلام بر تو ای بازدید کننده که آمدی به وب من هم سر زدی خوش آمدی فقط اگه بتونی یه نظر هم بدی ممنون میشم


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سایت هواداران رئال مادرید و آدرس real-football.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

نمایندگی محصولات sanford

سایت متا فوتبال

سایت خوزه مورینیو

سایت کارلو انجلوتی

سایت هیگواین

سایت استیون جرارد

سایت ریبری

سایت خدیرا

سایت رونی

سایت توتی

سایت بوفون

سایت کاکا

سایت اوزیل

سایت ایکر کاسیاس

سایت کریم بنزما

سایت گرت بیل

سایت سرخیو راموس

سایت تونی کروس

سایت کریس رونالدو

سایت رئال مادرید

ردیاب ارزان ماشین

جلو پنجره جک جی 5

مطالب اخير

عکس/ تیپ عجیب بازیکنان رئال در طول تاریخ

10 بازیکن شیشه ای تاریخ رئال

ویدئو/ پدیده 11 ساله ژاپنی که مد نظر رئال استl

ویدئو/بهترین گل کاشته های کریستیانو در چمپیونزلیگ

دیدار ایجنت لواندوفسکی با پرز/مهاجم بایرن، کهکشانی 2016؟

ویدئو/۵ گل کریستیانو در ال مادریگال

عکس/ خانواده کیلور ناواس در روز شکرگزاری

سلفی کریستیانو و پسرش در خودرو

عکس/ تمرین مارسلو با جوان ها

عکس/کریستیانو در آرایشگاه!

سلفی بلندپروازان!

عکس/کریستیانو در حال صرف شام!

عکس/ راموس، همسر و نوزاد یک روزه اش

سلفی رونالدو و پسرش/ کپی برابر اصل!

مدیر والنسیا:”رسیدن به شرایط مالی رئال غیرممکن است”

مارکا، 22 آذر

آس، 22 آذر

کریستیانو و گلزنی در پنج بازی در ال مادریگال

بازگشت مارسلو به ترکیب اصلی پس از سه هفته

“زمان تغییر در روش رونالدو”

نويسندگان

سید عبدالصبور

پیوند های روزانه

حمل ارسال خرید ماینر از چین

حمل و نقل هوایی چین

قلاده اموزشی شوک دار

سفارش آنلاین قلیون

الو قلیون

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 9969
تعداد مطالب : 515
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



نقشه های رئال برای فصل بعد: آنچلوتی گزینه ثانویه، احتمال جدایی راموس! SatelliteL6J8GK69

SatelliteL6J8GK69

مرجع خبري رئال مادريد : خونسرد و جدی. قرار نیست که کسی در رئال تصمیمات سریع و عجله ای بگیرد. رئال در روزهای اخیر ناکامی و خشم را پشت سر گذاشته است. حالا وقتش است که به آینده نگاه کرد. پرز و خوزه آنخل سانچز زوجی هستند که تصمیمات کلیدی باشگاه را اتخاذب می کنند و در روزهای آتی آینده باشگاه را مشخص می کنند.
فعلا باشگاه به مسابقات فاینال فور بسکتبال در شهر مادرید که هفته آینده برگزار می شود فکر می کند و پس از آن به قول پرز سعی می کند که برای آینده نیرومندتر باشد.
اولین و مهمترین تصمیم در مورد کادر فنی است. در حال حاضر سران رئال تمایلی به حفظ وی ندارند اما اگر فشار هواداران تداوم پیدا کند  و همه خواستار ماندنش باشند نظر باشگاه عوض می شود. سال گذشته اگر گل راموس در دقیقه 93 به ثمر نمی رسید ، اخراج راموس قطعی بود اما حذف شدن از مقابل یووه به نظر می رسید که کار را برای کارلو خیلی مشکل کرده است. پرز در دوازده سال حضور در رئال فقط سه بار قهرمان لالیگا شده که آمار جالبی نیست. در صورتی که اتفاق عجیبی رخ ندهد ، آنچلوتی می رود.
در حال حاضر برای جانشینی او گزینه زیدان منتفی است . نام زیزو ماه هاست که مطرح می شود اما عملکرد وی در کاستیا نشان می دهد که آماده چالش بزرگی مثل رئال نیست و شاید در آینده چنین فرصتی  نصیبش شود. او با کاستیا حتی به پلی آف صعود به دسته هم نرسید و نتوانست که ماجرای اودگارد را هم مدیریت کند. مشاوران پرز گزینه زیدان را کاملا منتفی می دانند.
در چنین شرایطی باشگاه با دقت گزینه های دیگر را زیر نظر دارد. پرز هرگز به ماندن آنچلوتی مطمئن نبوده است و به همین خاطر در ماه های اخیر گزینه های مختلف مثل کلوپ ، لوو  و ویلاش بواس را زیر نظر دارد. مربیانی که کارنامه قابل قبولی داشته اند و جامهایی برده اند اما باشگاه در موردشان مطمئن نیست.
گزینه دیگر باشگاه استخدام یک مربی جوان و با انگیزه است. مربی که بتواند شهامت بی نظیری داشته باشد و در کنارش به دنبال فوتبال زیبا باشد. برخی از مشاوران پرز اعتقاد دارند که اونای امری ، نونو سانتو و پاکو خمز که در لالیگا عملکرد خوی داشته اند یا همین طور میشل که می تواند نقش لوئیز انریکه را در رئال باشد، در رئال جای بگیرند. اما حقیقت این است که هیچ کدام انگیزه لازم را در باشگاه ایجاد نمی کنند.  یکی از نزدیکان پرز می گوید :” کمتر مربی پیدا می شود که شخصیتی را داشته باشد که رئال را می خواهد.” به همین خاطر است که همچنان گزینه ماندن آنچلوتی روی میز است.
خرید و فروش های بازیکنان
در مورد خرید و فروش ها هم پرز و آنخل سانچز کار آسانی نخواهند داشت.خرید ده خیا تقریبا قطعی است. باشگاه چند ماهی است که با دروازه بان اسپانیایی به توافق رسیده است. این بازیکن قراردادی پنج یا شش ساله با دستمزدی بیش از پنج میلیون یورو با رئال امضا می کند. رئال می خواهند یونایتد را هم راضی کند. تنها یک سال از قرارداد ده خیا با شیاطین سرخ مانده است و یونایتد رقمی در حدود 40 میلیون یورو طلب کرده است. باشگاه برای خرید ده خیا نیازی به تصمیم کاسیاس ندارد. باشگاه دوست دارد که با کاپیتان به توافق دوستانه برسد چرا که مسئولان رئال حس می کنند که ایکر به شکل مشهودی افت کرده است. البته ماندن ایکر به عنوان رقیب ده خیا هم محتمل است. در چنین شرایطی آینده کیلور ناواس روی هوا خواهد بود.
در خط دفاع جدا از آمدن دانیلو، باشگاه به دنبال دفاع چپی است که جایگزین کوئنت رائو شود. خیلی بعید است که آربلوا بماند چرا که کارواخال و دانیلو که سن خیلی کمتری دارند بالاتر از او هستند.  در مرکز خط دفاعی ، تمدید قرارداد په په 32 ساله کاملا محتمل است و تغییری وجود نخواهد داشت. البته قرارداد راموس هنوز تمدید نشده است و هیچ بعید نیست که اینده او تبدیل به سورپرایز بزرگ تابستانی شود. البته خیلی بعید است که رئال بخواهد هر دو کاپیتان اصلی خود را در این تابستان از دست بدهد. این بازیکن چند ماه پیش با پیشنهاد باشگاه با دستمزد سالانه هفت و نیم میلیون یورو مخالفت کرد.
در مرکز زمین بیشترین نقل و انتقال انجام می شود. رفتن خدیرا و ایارا قابل پیش بینی است و اینده لوکاس سیلوا و کاسمیرو به این بستگی دارد که چه خریدی در کنار کروس ، مودریچ ، خامس و ایسکو انجام شود. شرایط سه نفر اول مشخص است اما ایسکو از شرایطش راضی نیست و هیچ بعید نیست که اگر پیشنهاد خوبی روی میزش باشد از رئال برود.
آنچلوتی تابستان گذشته هم علاقه زیادی داشت تا هفابک هایی مثل وراتی و پوگبا به تیمشان ملحق شوند . امسال مصدومیت مودریچ تیم را در فاز خلاقیت فلج کرد و باشگاه به دنبال یک هافبک مناسب است. در حال حاضر مشکل پوگبا ، وکیلش مینو رایولاست که رئال هیچ تمایلی ندارد که با او کار کند. اگر قرار باشد پوگبا رئالی شود باید وکیلش را عوض کند.
در خط حمله شایعات زیادی به خصوص از انگلیس مطرح می شوند اما ماندن کریستیانو و بیل خیلی قطعی است. بیل سال گذشته قراردادش را تمدید کرد و ماندنش طبیعی است. احتمال ماندن چیچاریتو در خط حمله کم است. برای جانشینی او موراتا یکی از گزینه ها بود که خود این بازیکن علاقه ای به بازگشت ندارد. خسه گزینه محبوب باشگاه است و سران رئال همچنان اعتقاد دارند که او می تواند فصل بعد ستاره رئال باشد.
کارلوس کارپیو، سردبیر مارکا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|